7 mars 2006

Get Over It

Det här skulle kunna vara ett brev från vem som helst som känner mej från typ igår eller förrgår eller nåt. Nu är det ett brev fråm mej själv till mej själv. Är det ett fiktivt brev då?

Anywaaay...

Kära Humlan!

För allmänhetens allmäna trivsel ombedes du, å det snaraste, att sluta tjura för att det är snö och att Falkenberg för tillfället inte har någon skatehall. Det blir mycket långrandigt i längden. Gör något kreativt istället, kanske orsaka upplop eller spränga något?

Med hopp om snar upppiggning och vänliga hälsningar, XXXXX

Oyeah, det är säkert tre p i upppiggning. Min svenskalärare skulle döda mej. Lite åtminstone. Här återfinns dessutom det slutgiltiga beviset på att jag blir alldeles för imponerad av mej själv när jag börjar skriva med aningen mer komplicerade ord än riksgenomsnittet (och då menar jag alltså inte att riksgenomsnittet är ett komplicerat ord, utan att svenska folket skriver lättfattligt), se meningen "mycket långrandigt i längden". Nähä? Säjer inte det sej själv?
Dessutom bevisar det att jag är lika sysslolös som jag önskar att jag vore.
Vad sjutton är det med mej, jag bara svamlar, är jag hög på O'boj kanske?
Och varför har allting som säljs på apoteket mintsmak, eller möjligen ingen smak alls? Gurksmak, eller hallonsmak vore väl trevliga alternativ, för omväxlings skull?

Falkenberg-stats 7 mars -06
  • Temperatur kl. 08:42: -14.8
  • Väder: Soligt och fint
  • Skolmat på Gymnasiet: Stekt korv, spenat och potatis. Hmm..?
  • Mössa: Ja, om inte öronen ska begå landsflykt.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag gillar din inforuta. Den är fin fin! Gurksmak däremot. Nää.. Vill du hjälpa mig att skaffa en sån där fin räknare som du svängt till?