22 mars 2006

I'm Going Mad

Fast det ska vara åtta a:n i "mad", ellerur Lovisa?

I'm going mad. Jag vet inte vad jag vill, inte vad jag borde och inte vad jag ska. Typ. Det är förskräckligt påfrestande.

Jag lyckades lära mej Billie Jean på bas idag på ensemblen, jättefort. Men sen när jag väl fått kläm på det, då ska det bytas tonart, hej och hå. Jaja, hellre Billie Jean än Everywhere. Den är så...förra året liksom. Jag lyssnade på den hela tiden då, och nu känns den tråkig, men eftersom alla verkar gilla den är det inte mycket till val. Jag kan ju också föreslå låtar. Men hur lät är det att föreslå nåt med Death Cab For Cutie, egentligen? Det är så speciell musik liksom.

Jag kan inte släppa att Lunar har fulblogg. Jag bara stör mej nåt fullkomligt, oerhört, kopiöst på det. Men jag är lite barnslig ibland.

And some people will last forever....

Var är du?
Saknar.

Inga kommentarer: