6 mars 2006

Puligt

Okej, jag har nada kunskap när det handlar om html, om man inte räknar det lilla som man behöver kunna för att haja LunarStorms presentationsredskap. Men det tog faktiskt förtio minuter för mej att få den lilla besöksräknaren att både fungera, synas och synas på ett snyggt sätt. Dessutom är den deprimerande. Jag har haft 37 besökare sen typ september. Damn, det finns för många bra bloggar i världen för att min ska synas. Morr. Innerst inne lever vi alla med en medvetenhet om att jag är bäst. Och då menar jag inte individen med medvetenheten, att den är bäst, utan att jag är bäst.

Ursäkta storhetsvansinnet, jag har inte ätit frukost. Måste vara det...


Falkenberg-stats 6 mars -06:
  • Temperatur kl. 08:48: -13.3
  • Väder: Inte knallsol men inte mulet heller
  • Skolmat på Gymnasiet: Blodpudding, alltså inget ätligt
  • Mössa: Ja, försjutton!

(Förlåt alla blodpuddingsälskare om jag har förolämpat er nu, men jag kan inte med att äta nånting som egentligen är stekt blod upplandat med mjöl. Plus att min jag på måndagarna kan räkna minuterna på min matrast på fingrarna. Och det är inte schemaläggningskrångel, det är gitarrlektion.)

Inga kommentarer: