13 mars 2006

Åtta minus, solen skiner.

Och lilla Heddious vaknar obeskrivligt pigg redan halv sju. Jag gillar när solen skiner in genom mitt fönster. Med en kamera och ett par instrument har dethär förutsättningar att bli en bra dag dessutom. Jag känner mej sådär äckligt kreativ, och glad, på nåt vis. Jag har ingen aning om varför, det bara känns bra. Och jag har inget vettigt att skriva heller, inte just nu. Jag vill inte skriva riktigt vadsomhelst här. Faktiskt. Det finns ju inget som hindrar mitt gullpucko till lillebror från att läsa tillexempel, eftersom vi har samma ip:nummer. Inget staket, lille bror, men du är en kul typ.

Han ser föressten ut såhär:








Jag har dessutom hittat ett gäng nya låtar, eller okej, mamma hittade, man kan låna skivor på bokbussen, men nåväl, here comes:
  • The Infanta - The Decemberists
  • Welcome - Heather Nova
  • Annie Lennox - Walking on Broken Glass

Inga kommentarer: