10 mars 2006

Jag är häftig.

Jag skejtade innan, ute på trottoaren i eftermiddagsljuset. Nere vid Sloalyckan hade jag hittat en fem sex meter icke-grusig trottoar, och mygod, vad kul det var! Nya brädan åkte äntligen på svensk vårvinterasfalt. Det var så länge sen jag skejtade en bräda med pop och hjul med en diameter mer än 40 mm. Jag satte frontside 180 hur många gånger som helst, och en miniboneless, nosegrabs, nästan sadgrab och ollies. Fast jag är fan kass på ollies nu, det var svårt att få nån hyfs på dom, eller så är det för att jag liksom alltid får dom till en viss höjd nu, och ajg är van vid det, så känns det dåligt. Eller inte vet jag. men det är frihet iallafall. Sex meter trottoar, iloveit, yes I do!

Och eftersom Frontside 180 Ollie är det snyggaste tricket som finns, tillsammans med twekade Ollies och Sads, Five-O s och Fs Tails är jag lite häftig, jajjemänsan.

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag måste se dig skejta nån dag. För det är lite coolt.