4 april 2006

Dagens önskelista:

  • Att Sahara Hotnights ska släppa ett nytt album, annars kommer jag snart ha spelat sönder de tre som redan finns. Så sjukt bra. Jennie Bomb är absoulut bäst.
  • Att jag vinner ett års gratis inhandlande av cd-skivor. Men då skulle jag nog få problem att få plats med nåt annat på mitt rum. Bred musiksmak är ett gissel. Speciellt när man snackar med väldigt nischade personer som bara "men man kan ju inte gilla både Beatles och Thrice" och jag bara "be openminded".
  • En fin lagom hög betongcurb någonstans i närheten. Och gärna en kicker eller liten quarterpipe också, tack.
  • Att alla puckade makthavare får bölder i öronen och att George W Bush inser att hans svenska påbrå kräver en mer miljövänlig politik och skriver under Kyotoavtalet.
  • Mer rättvisa, progg och jordgubbsfil.

Inga kommentarer: