2 april 2006

Muffinsterror

De senaste dagarna har min besöksstatistik "farit i höjden", åtminstone jämfört med innan. Från två eller tre besök om dan till tjugotre igår och femton hittills idag. Tänkte bara säja att jag tycker att det är trevligt, så nu är det sagt.

Idag har jag inte gjort så mycket annars. Repade i förmiddags, vi är det enda bandet som är tokiga nog att vilja repa på söndagmornarna. Men eftersom ingen av oss är vare sej religiös eller sjusovare så kan man lika gärna passa på. Det är mycket bättre på mornarna för då repar inga andra så man slipper alla störljud från de andra lokalerna. Och eventuella terrorattacker med vårat fika som huvudmål. Ta med eget förtusan. Vi behöver energi, ju mer vi äter desto bättre blir våra låtar.
Men idag låg det i och för sej bananskal och josförpackningar över hela golvet i entrén så trenden kanske sprider sej. Häftigt. Vi är trendsetters. Oooh.

Ja, vi har fika på tisdagar, vi kommer direkt från skolan då och är hungriga. The Flying Dandruffs, världens mest "anti-rock-image"-band. Det är min tur på tisdag, så jag ska baka chokladmuffins imorgon, för det är det enda jag kan baka. Jag är verkligen urusel på allt som har med mat och bak att göra. Utom chokladmuffins. Fråga min klass, haha.

Nu ska jag sova, och hoppas att min hals inte har inneboende sandpapper imorgon. Hoppas, hoppas! Och föressten; klicka här, tokbra band!

Det var dagens reklamkupp det, pussohej gonatt på dej.

Inga kommentarer: