30 april 2006

Heliumhuvud

Jag har inte så mycket att säja mer än att jag har jobbat idag, och är sjukt trött. Jag har ont i fötterna och har precis avslutat ett två timmar långt telefonsamtal med Mimmi.

"Tänk positivt, denhär helgen har du tjänat ihop till två par Converse-skor"

Precis. Me likes. Jag tycker faktiskt att det är kul att jobba, men jag är oftast en väldigt lättroad människa. Och det känns skönt att ha ett sommarjobb. Jag har ett sommarjobb. Det är grymt bra. Slippa vara pank hela hösten.
Jag borde sova nu. Men det känns som om jag borde skriva något intressant, men det kommer väl, senare. Typ imorgon. Vilket inträffar om 21 minuter om min klocka går rätt. Men man ska leva i nuet. Sådeså. (Duktig Hedda, klappar på huvet)

  • Hold Fast Hope - Thrice
  • Fucker - The Flying Dandruffs
  • Antidote - The Hives
  • You Own Me - Sense Field
  • Good Thing - Reel Big Fish

Keep it true, keep it real, stay alive.

Inga kommentarer: