28 april 2006

Tandvärk

Nu har det känns som om mina tänder i underkäken sitter fel i en vecka snart. Det är jättejobbigt, det spänner och ibland gör det ont. Jag tror att jag behöver tandställning eller nåt, jag har alltid haft trångt i munnen. Som om popcornskal och äppelskal kilat in sej mellan mina tänder och inte går bort, men det är inga popcornskal där. Och det går inte bort. Jag har testat allt, en dag borstade jag tändena sju gånger. Jag bli galen!

Som tur är ska jag till tandläkaren på tisdag, på såndär "en gång om året"-koll. Hoppas att de vet vad det är så det går över nån gång. Jag har haft det en gång innan, skolavslutningskvällen förra sommaren, men det var bara en dag. Nu har det vart i fem dagar. Det är synd om mej. Och nu måste jag snart sova.

Jaja, läsa lite först..
Jag läser i genomsnitt 300 sidor/dag, skolböcker och internet inte inräknat. Böcker, mest på svenska, och tidningar, rätt mycket engelska skateboardtidningar, och svenska med. Och jag läser tidningen varje morgon, för jag har bestämt att jag inte får läsa serierna föränn jag läst resten av tidningen också. Herregud, vad är jag för en tönt egentligen? En bokstavstokig sjuttonåring som dessutom skriver om det. Intresseklubben sprängs väl snart, och jag ägnar mej åt offentlig töntförklaring.

Det är nog bara trötter...

Inga kommentarer: