15 april 2006

Goalie, goalie...

Skateboardtrick jag ska lära mej:
  • No Comply
  • Backside 180 Ollie
  • 180 No Comply
  • Frontside Boneless
  • Crooked Grind
  • Pop Shove-it
  • Indy
  • Sad
  • Kickflip

Fast först ska jag sluta fega på Fs Ollies och 50-50. Och föressten, är jag den enda som tycker att det verkar mindre obehagligt att göra No Comply uppför en trottoarkant än att göra ollie? Nåväl, jag ska ut nu, solen skiner och jag har ätit alldeles för mycket godis. Kanske borde försöka göra ollies över vantar igen, sist jag försökte gick det ju så väldigt bra. (Tvärstopp på bakhjulet, en angenäm flygtur, och en aningen mindre angenäm landning bör kanske tilläggas.) Jag måste bota min kantskräck. Och jag ska sätta frontside ollie nerför Tångas lastkaj, det ska jag. Och jag ska våga slå mej. Och jag ska sluta skriva fåniga "jag ska"-bloggar, för det är inte intressant för någon, utom möjligen mej själv.

Skejt is grejt.

Inga kommentarer: