9 april 2006

Dubbelfnuttar

Johanna det lilla krehket har haft dubbelt så många besökare som mej i sin blogg idag. Inte för att det gör så mycket, för hon skriver sjukt bra, men morr, är hennes vänner mer läsbegivna än mina? Urkipurk isåfall.

Men visst, det kan vara svårt att få folk att fatta att dagboken på lunar är död och begraven. Oj, förlåt. Det heter visst "blogg" nu. Ordet inom dubbelfnuttarna bör uttalas med tvivel och ironiskt tonfall. Och föressten, jag ska sluta gnälla över Lunarstorms "blogg" nu. Jag har kommit över den. Ja.

Borde sova, men jag ska nog spela lite Age of Empires först.

Jag är så jääääävla trött på Australienarbetet. Läsa om Australien är skitkul. Skriva stödord är inte skitkul. Snarare skitapdötrist!

Adieu!

Word verification: hluhgx

1 kommentar:

Johanna sa...

Höhö, man får väl jobba lite på det där med besökarna :P Näää. Nu var jag dum. Fy på mig. Du skriver faktiskt bra du också Hedda, om jag inte redan sagt det. Sådeså.