11 april 2006

Google

Folk hittar hit på mycket underliga sätt ibland. Här kommer några av de senaste sökorden som folk har hittat mej med.

Ditt och Datt: Bra beskrivning på vad jag skriver om hörru...

Androgyn: Borde du inte sökt på "Rickard Engfors" eller "David Bowie" istället?

Hur gör man en ollie: Jomenserru, det vet jag. Men eftersom många finner den informationen totalt ointressant så föreslår jag att du kollar tricktipsen på skateboarding.com istället.

Tumvantar: Vilka tumvantar var du intresserad av? De jag lagat med maskeringstejp, de som inte är sönder alls, eller kanske dom med en snöflinga på varje?

Bokrecension på Harry Potter och Halvblodsprinsen: Slöhög. Har du fått det som läxa får du skriva den alldeles själv. Det gjorde jag och det var förmodligen så du hittade hit.



Observera att allt ovanstående är skrivet med åtminstone en gnutta humor.

Inga kommentarer: