4 april 2006

Den ansiktslösa massan

Idag mår jag nästan bra, jag har ont i halsen och så men jag har inte feber iallafall. Nu ska jag ta en dusch tror jag, så jag slutar känna mej så jäkla sunkig, och sen ska jag baka muffins till repet i eftermiddag, och så måste jag komma på nåt till Australienarbetet. Det känns som om alla kommer göra så jäkla piffiga powerpointredovisningar, men jag tänker inte bry mej. Har jag tur får jag tag på en bra karta över OZ, annars får det vara. Vill nån se hur det ser ut kan dom kolla på Wikipedia förtusan.

Men jag måste nog skriva upp en massa stödord på en lapp.

Blä.

Mad-låten börjar bli riktigt bra föressten, Oscar kom på ett trumkomp som inte verkar så toksvårt och Mimmi behöver bara ha gipsskena tills på söndag, sen får hon trumma om två veckor igen. Lagom tills Johanna kommer hem från Teneriffa om jag inte räknar fel. För påsklovet är väl nästa vecka va? Typiskt att hon ska bort, då blir det minimalt med rep på lovet, men Lovisa ska ju iofs lära sej spela gitarr så då har hon en vecka att öva. Man ska se det positiva.

Yikes.

Inga kommentarer: