26 april 2006

Velpotta

Jag är så velig.

Ska jag eller ska jag inte spela upp min låtjävel på mukon imorgon? Om jag gör det tänker jag inte säja att den är min egen föränn jag har spelat den, bara för att vara på den säkra sidan. Om den skulle visa sej låta precis som nåt som redan finns alltså. Och det vore kul, faktiskt.

Om jag inte gör det kommer jag.. tja.. vara besviken på mej själv i flera dagar. Och det är lätt att köra småsnack till en egen låt, jag kan ju snacka om den, på riktigt liksom. Tanken. Och så. Social suicide, here I come, alltså. Halleleluja. Och Malin fixade en skiva till mej, så jag ska inte glömma hundringen tills imorgon. Fast studiebidraget kommer då, så det är ingen panik egentligen.

Nyss hemkommen från biltur med Tove föressten. Hon ville äta glass och köra bil, och ajg kände mej pratsam. Tur att vi lagt ner pet-leken, det hade blivit olidligt annars. Den orsakar bara rivsår och trams. (Pet-leken går ut på att man ska peta varann i magen och tjoa "pet!", och egentligen inte så mycket mer, men den är farlig.) Nu ska jag äta lite till och sen ska jag sova. Imorgon är det scientologi som gäller, gäsp!

Vart tog du vägen?
Var är du?
Saknar. Lite.

Inga kommentarer: