21 april 2006

Dagens tönt, förressten

Peter Settman. Jag kan inte släppa det. Han är liksom så...ja.. jo..
Finns inga bra ord verkar det som.
Förutom töntig.
Och det känns okej, och jag kollade på hela Så Ska Det Låta. Mest för att Sara Löfgren är übercool men men. Och sen började jag kolla på GoldenEye, men jag gillar bara en Bondfilm och det är Living Daylights. Fast Pierce Brosnan är snyggare än Timothy Dalton, egentligen. Eller så är det kanske bara det att han känns lite mer nutida. Dalton är så megamycket åttiotal.

Nu lyssnar jag på Tracy Chapman, ibland ska man göra det tror jag. Bara för att Talkin' Bout A Revolution är soft.

Mygod. Ytlig blogg. Snart kommer jag börja lägga upp "Outfits" också.

Och för eventuella intressenter kan jag upplysa om att jag har på mej smutsiga, halvpösiga blåjeans från Crocker, en långärmad t-shirt som är grön med vita ärmar och en mycket för stor blå collegetröja med ketchup och tandkrämsfläckar. Vita strumpor med gröna prickar, nyinköpta igår, och gråa fleecetofflor med blå insida. Yay!

Inga kommentarer: