3 april 2006

Tjejsnack v.14

Vecka fjorton, Just Nu..:

Är det något speciellt du längtar efter nu?
Hmm, jag vill sluta ha ont i halsen, för jag hatar att vara sjuk, lyckligtvis har vi hemstudiedag imorgon. Men vad jag längtar efter, det är svårt, det finns massa sorters längtan. Men just precis nu längtar jag efter en skateboardramp, helst ute i sommarsolen, eller nåt. Jag har inte skejtat ramp på så väldigt länge. Och såklart längtar man alltid efter glädje och värme och sånt.
Hur är vädret hos dej just nu? Fyra grader varmt, lite småmulet, det har både regnat och varit solsken idag, men jag har bara suttit i soffan och haft feber så jag bryr mej inte.
Vilken hemsida kommer du besöka härnäst? Blir nog nån av favvobloggarna, eller skate.nu, tror jag.
Önskar du att du vore nån annanstans just nu? Skateboardrampen i sommarsolen, som sagt. Eller kanske i fjällen eller alperna så jag kan åka skidor och snowboard. Jag satte aldrig 180 på sportlovet, dammit. Men det kanske är löjligt att försöka tricksa efter tre dagar på snowboard? Nu kan jag ju iallafall fs 180 på skateboard så...
Önskar du att du vore nån annan, isåfall vem? jag vill vara jag, men jag hade gärna varit en mer självsäker och tillfreds person, även om att jag verkar så jäkla framåt är jag inte det. Jag hatar min spegelbild, och jag hatar att gå ensam (de få gånger det händer) för det känns som om alla stirrar. Någon som vill sälja lite självförtroende?

Länk till Tjejsnack.

Inga kommentarer: