27 april 2006

Implementeringskomplikationer

Den som kommer på vad det betyder får en glass. Jag lovar. Men Johanna, du får inte vara med, för jag vet att du vet vad det betyder, din tok.

Idag har vart en dag, som alla andra dagar. Jag har inte gjort nåt speciellt tror jag. Förutom att jag hade spegelträning på insån. Att se sej själv i en spegel när man sjunger är något av det vidrigaste jag har varit med om. Men det är bara att bita ihop. Nyttigt. Som grönsaker ungefär. Fast på det psykologiska planet. Alltså, musikundervisning är lika med psykologisk broccoli. Heja mej!

Och förresten, jag lyckades undvika socialt självmord. Nästan.

Jag hatar när jag inte vet vad jag ska skriva om. Jag kan skriva att om solen skiner imorgon ska jag och min longboard åka till skolan. Gula Faran kan behöva lite semester. Jag var ute och åkte i tisdags också. Underbara nyasfalterade cykelbanor vid rondellen uppe vid Willys. Solnedgång. Mycket mycket trevligt.

Äsch, jag kommer ingen vart.
Da Vinci-koden...

Inga kommentarer: