24 april 2006

Tjejsnack v.17

Vecka sjutton, Läsvanor:

Läser du mycket?
Håhå jaja, alldeles för mycket egentligen. Jag äter fantasyböcker och skateboardtidninagr till frukost, ungefär.
Nämn tre av dina favoritböcker: Sagan om Belgarion, Jag Ser Mej Själv i En Stulen Spegel och Liftarens Guide Till Galaxen. Men det finns så himla många bra böcker. Allt av Astrid Lindgren, Sagan om Ringen, Da Vinci-koden och tusen till.
Har du nån gång funderat på att skriva själv? Kanske när jag var liten, men jag har inte tålamod. Jag håller mej till bloggen, för tillfället.
Är du med i nån bokcirkel/bokklubb? Nej. Inte alls.
Köper du oftast pocket eller inbundet? Det går jämnt ut ungefär Finns boken i både och så blir det pocket, för det är blilligare. Jag är ju en fattig student. Men om en bok jag verkligen vill ha bara finns som inbunden så köper jag den ändå.

Länk till Tjejsnack.

Inga kommentarer: