21 april 2006

Skicka Vidare?

Jag är sjukt oteknisk. Kan någon tala om för mej vad ett rss-flöde är, och varför jag inte har det. Jag vill ju finnas med på bloggkartan.

I övrigt kan dethär bli en underbar hemmakväll. Mamma spelar in Pay It Forward och därför kan jag inte kolla på video. Och Pay It Forward vill jag inte se, jag gillar inte slutet. Vem gör det föressten? Men bortsett från slutet är den underbar. Önskar att världen kunde vara sån. Önskar att jag kunde vara sån.

Sådär osjälvisk.

Visst, jag är inte värsta egiosten, egentligen är jag ganska osjälvisk, men vad gör det? Jag menar, bara jag kan ju inte göra skillnad, man måste vara många. Man skulle starta en "skicka vidare"-sekt. Bara för att bevisa att det kan finnas vettiga sekter.

Dagens bok: Pirater! - Celia Rees
Dagens ljud: Monsters - Matchbook Romance

Inga kommentarer: