19 april 2006

Memorabilia

Jag sparar alla brädor. Både de som är knäckta och de som bara har så hopplöst utnött tail och nos att de inte är nån idé att köra på längre. Ibland när jag är trött eller har tråkigt plockar jag fram dom allihop från lådan under sängen och kollar på dom. Det låter säkert hur löjligt somhelst, men varje slitstreck och hack är ett minne. Ett satt trick, ett missat trick, ett skrubbsår och så vidare. Jag känner mej så nostalgisk.

Och jag är förmodligen den enda som verkligen inte begriper pop-shoveit. I blame it om my motorik, eller avsaknaden, snarare.
Min älskade Shortysbräda. Bästa brädan jag nånsin haft. Mest nerslitna också. Whatever, nu ska jag ut och skejta, sen ska jag äta, sen ska jag träna thaiboxning. Jag är hungrig hela tiden nuförtiden. Hela tiden, verkligen. Igår åt jag kvällsmat två gånger och vaknade ändå med en mage som mest känndes som ett hungrigt och väldigt ilsket djur. Jag rör mej för mycket.

Inga kommentarer: